Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Lina - 30 juni 2013 16:36

Jag är väldigt kluven just nu.. Alla säger till mig att jag är SÅ smal och fin nu, och jag KÄNNER mig smal och fin också nu. OM MAN BORTSER FRÅN DEN DÄR JÄKLA PUTMAGEN!!!!    Jag känner mig smal runt höfterna, midjan, över brösten och i ansiktet. Men den där förb*nnade putmagen har jag fortfarande stora komplex för.    Det är den där förb*nnade putmagen som gör att jag inte känner mig nöjd med min vikt ännu.



Sedan vill jag ju väldigt gärna komma ner till 57 kg. Jag har alltid velat kunna säga att "jag är 157 cm lång o väger 57 kg". Av den enkla och kanske lite "konstiga" anledningen att jag tycker att det "låter bra". *skrattar*     Men jag har aldrig tidigare ens varit i närheten av att ens nästan kunna säga det. Nu är jag för första gången någonsin jäkligt nära att kunna säga "jag är 157 cm och väger 57 kg". Därför känner jag att även om jag, bortsett från putmagen, ÄR smal nu, så vill jag ändå gå ner till 57 kg nu när jag är så sjukt nära att kunna säga dem orden. *ler* Märkligt resonemang kanske enligt en del, men sedan samtidigt så ÄR ju 57 kg till 157 cm faktiskt inte att vara FÖR smal.



Men sedan är jag väl medveten om att till min kroppsbyggnad KAN 57 kg mycket väl vara för lite "även om det inte borde vara" det, om någon förstår hur jag menar. Och som sagt, bortsett från putmagen ÄR jag nöjd nu. Får jag bara bort den... Så därför är jag kluven. Ska jag fortsätta sikta på att gå ner till 57 kg för att jag alltid velat väga så "mycket", eller ska jag ist jobba på att få bort putmagen och jobba på att bli nöjd över min nuvarande vikt?

Av Lina - 30 juni 2013 01:02

Idag har jag varit på möhippa för min gamla granne Camilla som ska gifta sig i sommar.

Hade denna klädsel på kvällen o kan säga att jag känt mig ganska smal o fin. Hade jag bara inte haft den där förb*nnade putmagen (som sådan tur är åtminstone inte syns framifrån), hade jag känt mig RIKTIGT smal o fin. Men, den SKA bort! Drömmen är att ha fått bort den, eller åtminstone att den ska vara bra mycket mindre, tills hon ska gifta sig den 3 aug.

Idag har jag ätit o druckit så mycket jag velat, men imorgon (idag, söndag) är en annan dag o allvaret är igång igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards