Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Lina - 18 juni 2013 19:11

Tycker det är så roligt att man på appen Runkeeper kan se på en karta hur man sprungit. Och jag måste ju visa den kringelikrångliga rundan jag "sprang" igår ^^ Det var faktiskt riktigt skönt att springa i Östervångsparken och det är roligt att man där har möjlighet att springa upp för en halvbrant backe, vilket ju ger jättebra träning! Ska absolut se till att komma iväg o springa där fler gånger.

Idag har det inte blivet någon träning, men inspirerad av dem härliga komplimangerna jag fick på familjekvällen på dagis idag, blir det en runda imorgon kväll :-D Kanske att jag tar ett zumba pass ikväll, det beror på när jag får barnen i säng ikväll. Båda barnen sov en stund i bilen rätt sent i eftermiddags, så det ska bli "spännande" att se när man får dem i säng ikväll. Fredrik är inte hemma så det blir till att lägga dem själv ikväll.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards