Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Lina - 28 juni 2013 09:11

Blä just nu känns det som att min vikt står stilla. Just det som jag var rädd skulle hända nu när jag är så nära målet.    Vägde mig i morse, och enligt vår våg har jag inte gått ner mer än ett halvt kilo på två veckor.    Känner visserligen mig svullen idag, så har nog en del vätska i kroppen idag. Så jag var lite kluven i morse om jag skulle ställa mig på vågen eller inte, just för att jag kände/er mig svullen idag. Men gjorde det ändå. Skulle jag inte gjort.     Visserligen hamnade den inte på plus och det är väl egentligen det viktigaste. Men som sagt, -0,5 kg på två veckor.. Verkligen inte mycket att skryta om.   



Vill verkligen ha nåt mitt mål till nästa gång jag ska väga mig på viktväktarna den 20 juli, men just nu känns det näst intill omöjligt.    Får ställa mig på vågen igen en dag då jag inte känner mig svullen, så får jag kanske roligare resultat än jag fick idag. *ler*



Skulle vilja börja träna på gym, för att det är ju egentligen bara själva putmagen jag inte är alls nöjd med. Jag känner mig väldigt smal och fin runt midjan, över brösten och i ansiktet, så hade det inte varit för den där förbaskade putmagen hade jag varit jättenöjd med min "vikt och figur" nu. Försöker göra "plankan" varje dag för att den ska få magen rätt mycket plattare vad jag sett och hört. Men på gymmet kan man ju göra så många fler sorters bålövningar så att magen "blir trimmad" på ett helt annat sätt. Där är dessutom kunnig personal som kan visa en vad för sorts styrkeövningar man ska koncentrera sig på om man vill ha plattare mage, och som dessutom kan se till så att man gör dessa övningarna på rätt sätt. Jo.. Efter semestern får det absolut bli ett gymkort!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards