Alla inlägg den 17 december 2013

Av Lina - 17 december 2013 09:08

Jag är jäkligt stolt över att jag hållit min nya vikt i hela 4 mån nu. ? För några år sedan hade jag aldrig klarat av att hålla den nya vikten så här länge. Jag hade inte ens klarat av att gå ner så här mycket, jag hade gett upp för längesen!


Är så oerhört glad att jag ÄNTLIGEN med hjälp av viktväktarna lärt mig äta rätt, lärt mig hur mycket jag egentligen behöver äta, vad jag bör äta lite mindre av för att inte gå upp i vikt osv.



Jag är så oerhört glad att jag hittat en livsstil som håller o som jag trivs med. Tack vare att jag tränar så mycket som jag gör (ca 3-4 dgr/v) och tack vare att jag klarar av att hålla på kosten i veckorna, så kan jag unna mig en massa gott på helgerna utan att gå upp i vikt. Och det är precis en sådan livsstil jag vill ha! Jag vill kunna unna mig en massa gott på helgerna med (hyfsat iaf) gott samvete utan att gå upp i vikt.



Tycker att det är SÅ skönt att ha hittat orken o motivationen till träningen som jag nu ÄLSKAR! Ser fram emot 2014 med allt vad det innebär i träningsväg; skidor, Vårruset, Toughest och halv marathon.



2014 here I come!! ???

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards