Alla inlägg den 28 september 2015

Av Lina - 28 september 2015 17:40

Imorgon är det äntligen dags att lägga sig under kniven.. Och hur hemskt låter inte det då, när man uttrycker det så? haha..   Det är äntligen operationsdags imorgon, låter lite bättre.   



Känns sjukt overkligt! Kan inte riktigt fatta att det är dags IMORGON! Inte nästa vecka, inte om några dagar, IMORGON! Det ska bli skönt att äntligen ha det gjort så jag slipper gå o vara nervös. *ler* Just nu går jag och känner efter hela tiden så att jag inte är sjuk, iom att jag var förkyld för bara drygt en vecka sedan. Så jag har i flera dagar nu känt efter så mycket att jag nästan gått och blivet inbillningssjuk. haha    Men jag vet att jag inte är sjuk för att jag har inte ont i halsen, jag kan ta djupa andetag utan problem, jag hostar inte mer än jag brukar göra (har haft kronisk hosta i flera år. Har kollat upp det så vet att det inte är någon sjukdom) och jag känner mig pigg i kroppen. Nåja, så pigg man kan vara två dagar efter att man sprungit ett jobbigt 3 mils lopp.. haha    (och efter att ha sovit som en kratta i natt)



Jag ska vara fastande 6 h innan op, så jag får inte äta någon frukost imorgon. Så mina planer är att försöka orka sitta uppe lite längre ikväll så att jag klarar av att sova till runt 09:00 imorgon, sedan direkt in i duschen och ta en lång varm dusch och skrubba mig ordentligt med "specialtvålet" (som jag ska tvätta mig med även ikväll innan läggdags). Sedan kommer Fredrik hem och hämtar mig vid 10 och kör mig in till kliniken.



Kl.11:00 skrivs jag in. Håll tummarna och tänk på mig extra mycket imorgon!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards