Direktlänk till inlägg 28 april 2015

Imorgon är det dags

Av Lina - 28 april 2015 18:22

Imorgon är det så dags för min buk bedömning. Nu hoppas jag verkligen inte att dem strulat till det igen..    Jag har dem sista dagarna varit så fokuserad på Toughest som jag ska springa på lörd att jag glömt bort att vara nervös inför morgondagen.. Inte helt fel kan jag säga. hehe    Känner konstigt nog fortfarande inte mig speciellt nervös. Kommer väl imorgon på vägen dit. *ler* Tror att anledningen till att jag inte känner mig lika nervös över besöket denna gången som jag var inför när jag skulle ha varit där första gången, är för att jag konstigt nog lyckats intala mig att jag säkert inte kommer få det godkänt och att även om det absolut inte är det svar jag vill ha, så känns det rätt lugnt om det skulle bli så. Inte för att jag lärt mig acceptera hänget, tycker fortfarande att det är väldigt fult och tråkigt och vill verkligen bli av med det, utan för att jag ju vet att jag åtminstone kommer göra bröstoperationen oavsett vad jag får för svar på buk bedömingen imorgon. Och jag hoppas och tror att hänget inte kommer kännas fullt lika synligt när jag fått lite större och fylligare bröst. Som det är nu är magen nästan större än brösten.. Åtminstone när jag ätit. *ler* Är väldigt plattbröstad mao. *ler smått*    Och detta gör ju att ögonen (mina) lätt hamnar på det fula och tråkiga hänget.  Har man lite större och fylligare bröst är det ju där blickarna hamnar i stället.. hehe    Och då pratar jag inte bara om andras blickar, utan även mina egna..     


Drömmen hade ju varit att både bli av med hänget över buken och lite större och fylligare bröst, och jag vet att drömmar kan bli sanna... Men jag vågar inte riktigt hoppas och tro på det i detta fallet, så därför känns det bra att jag lyckats övertala mig att jag inte kommer få buk operationen och att det känns ok.
Nu hoppas jag bara att min intalning håller hela vägen... Dvs även om jag får beskedet imorgon att det inte blir godkänt... Önska mig lycka till imorgon!

 
 
Ingen bild

Mamma

28 april 2015 19:00

Önskar dig all lycka mitt hjärta ♥
Härligt läsa din inställning nu inför ett Nej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 januari 2021 16:18

Jag har inte bloggat så mycket de senaste åren då jag mer eller mindre använder min Instagram/Fb som blogg med mina dagliga 1-4 inlägg (ibland fler, jag vet   ) med ibland bara en kort text och ibland ett helt inlägg. Men jag brukar försöka uppdatera...

Av Lina - 9 juni 2020 18:57


           Det har jag aldrig provat tidigare så det klarar jag helt säkert! /Pippi Långstrump     Har sedan vi började springa lite längre distanser som halv och helmaror alltid sagt att det vore kul att klara av att springa ett ultramara...

Av Lina - 8 juni 2020 12:35

Att världen är upp och ner just nu går inte att undgå någon. Att man varje morgon, särskilt jag som jobbar med äldre människor från 75 år och uppåt, måste ställa sig frågan "är jag tillräckligt frisk idag?" "Kan jag gå till jobb och kan jag skicka ba...

Av Lina - 19 januari 2020 11:27

Som vanligt en mindre evighet sedan jag uppdaterade min blogg. Man kan säga att jag mer eller mindre använder Instagram (och Facebook) som en daglig blogg nu för tiden, då jag där ofta skriver ett långt/lite längre inlägg om dagen, hur dagen varit. D...

Av Lina - 19 augusti 2019 18:47


    För er som endast vill läsa själva "racerapporten" kan bläddra ner en bit till den mörkblåa texten     Vi lyckades båda få ledigt på torsdagen och kunde därmed åka upp till Dalarna redan på tidig torsdag morgon. Planen från början va...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards