Alla inlägg den 17 april 2015

Av Lina - 17 april 2015 16:20

Klydderövar på ren Skånska, kan man säga om Akademikliniken just nu..    Kommer dit på min bokade tid igår em. Fredrik var hemma och vabbade för att jag skulle dit, och jag hade lyckats övertala mamma att följa med.

När jag kommer dit talar dem om för mig att enligt deras system skulle jag ha varit där den 9 april.. "9 april?! sa jag. Den tiden har jag aldrig fått". "Tiden jag fått på min lapp var den 14 april, men den ringde jag och ombokade eftersom att jag inte kunde den dagen, och fick en ny tid till idag 13:15." Och så visade jag upp lappen. Dem fattade ingenting, inte heller jag.. Varken den 14:onde eller 16:onde fanns med i deras system, och dem var fullbokade hela dagen så dem kunde inte klämma in mig i heller. "Jag vet inte vad det är som hänt, men det enda vi kan göra är att beklaga och ge dig en ny tid", fick jag till svar.



Vad hjälper det mig när jag gått och varit nervös och spänd på samma gång i flera dagar, och min man har tagit vab halva dagen för att jag skulle dit??! Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna eftersom att jag som sagt gått och varit nervös och spänd i flera dagar.   
Men ja.. Det var bara att ta bussen och tåget hem igen med outrättat ärende. Kan säga att det var tur att jag skulle på Box & kick på kvällen....   


Idag har jag iaf pratat med deras koordinator och hon förstod heller inte vad det var som gått fel och beklagade ännu en gång. Fick en ny tid och fick en bekräftelse/påminnelse via sms direkt, så denna gången SKA det bli rätt hoppas jag. *ler* Så den 29/4 får ni hålla tummarna igen.. Som jag sa till både mamma och Fredrik att det skulle inte förvåna mig att efter allt detta strulande så när jag väl kommer dit får jag väl inte ens operationen godkänd.... *ler smått*   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards