Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Lina - 1 augusti 2013 13:59

Vi är nu på väg hem efter 10 underbara campingdagar i Daftö. Första veckan slarvade jag som ni vet VÄLDIGT mycket med kosten. Träningen har jag skött bra men det är väl också det enda. Och visst, med tanke på att vi varit iväg med husvagnen o jag tidigare år inte ens tänkt tanken på träning när vi varit iväg, är väl inte det så bara egentligen. Jag är väldigt nöjd över detta. :-)


Andra veckan har jag dock skött kosten mycket bättre. Inte så bra som när jag är hemma och är inne i dem vanliga vardagsrutinerna. Men ändå helt ok, MYCKET bättre än första veckan. Och träningen har jag fortsatt vara duktig med. På 10 dagar har jag joggat och intervall tränat ca 4 mil totalt. Så är minst sagt nöjd när det gäller träningen.


Med tanke på hur mycket jag ändå rört på mig o tränat dessa dagarna KÄNNS det inte som att jag gått upp SÅ värsta mycket, och jag BORDE inte ha gått upp jättemycket. Men 1-1,5 kg har jag nästan garanterat gått upp. Återstår att se imorgon bitti, vad domen blir..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards