Alla inlägg den 24 september 2013

Av Lina - 24 september 2013 12:57

Var på en ny kroppsanalys på gymmet idag och gick därifrån väldigt glad och nöjd.   

Jag har fått mer muskler och mindre fettmängd, precis som det är tänkt.      Och mycket beröm fick jag också av min personliga tränare (som gjorde analysen), så jag tror, eller är säker, på att även han blev nöjd över mitt resultat idag.    På förra analysen hade vi satt som mål att min fettmängd skulle vara nere på 25%. Hade 26,7% på förra analysen. Den hamnade idag på 25,2%! Så nära målet man kan komma minst sagt.    MYCKET nöjd!

Till nästa analys har vi satt som mål att min fettmängd ska vara nere på 24,2%.



Till min ålder är

Väldigt låg; <0,9%

Jättebra; 9,0-19,7%

Bra; 19,8-22,7%

Något högt; 22,8-26,4%

Högt; 26,5-30,5%

Mycket högt; 30,5>


Jag ligger mao just nu på "något hög" fettmängd, och vill ner på åtminstone "bra". Mitt slutmål är att ligga på runt 19%, dvs "jättebra". Mindre fettmängd än så känner jag inte att jag behöver sträva efter, utan det viktigaste är att det ligger på "jättebra nivån" sas. (och det ALLRA viktigaste är att jag inte längre ligger på "något hög" nivån)  Jag har ju hela tiden sagt att jag vill vara "smal men inte FÖR smal". Dvs jag vill inte vara så smal så benen syns supertydligt överallt. Att man kan skymta dem när jag står upp (när jag ligger ner syns både revben och höftben "väldigt" tydligt redan nu, och så länge dem bara syns väldigt tydligt när jag ligger ner är det helt ok, för att när jag ställer mig upp kan man bara precis skymta dem, dvs så som jag vill ha det) är helt ok och snyggt tycker jag. Det är när dem syns väldigt tydligt när man står upp som jag inte tycker det är så snyggt.



Ny kroppsanalys; slutet av oktober

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards