Alla inlägg den 26 september 2013

Av Lina - 26 september 2013 15:49

Alla säger att det är hjärnan som förstår sist, att man gått ner en massa i vikt och faktiskt är SMAL. Och det stämmer verkligen.


Jag har ju VETAT ett tag nu att jag är smal, och jag SER i spegeln att jag är smal (åtminstone så länge jag ger tusan i att vända på mig o se mig själv i profil), men det är sällan jag KÄNNER mig (helt) smal.


Men tyvärr tror jag egentligen att det är pga putmagen jag har, inget annat. Inte så mycket att hjärnan inte hängt med ännu. Även om det klart bidrar med all säkerhet.


Men vissa dagar KÄNNER jag faktiskt mig smal, och de dagarna ser jag inte putmagen alls lika mycket. Så visst, hjärnan spökar en hel del för mig.


Den sista veckan har jag faktiskt KÄNNT mig smal nästan varje dag. <3 Bl.a idag. Så vissa dagar är hjärnan helt klart ikapp. Och dessa dagar känns nästan obeskrivliga. Jag vill verkligen inte tillbaka till den överviktiga Lina igen! Jag trivs allt för bra med "den nya Lina". <3 Jag trivs mycket bättre som smal o "fit"! Känner mig piggare, friskare, gladare, och har mycket bättre självförtroende! Vem vill gå miste om dessa härliga känslor? Inte jag i allafall!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards