Alla inlägg den 7 november 2013

Av Lina - 7 november 2013 16:43

Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv. För snart 1,5 v sedan bestämde jag att jag skulle försöka göra "min nya magövning" (dra in magen så den ser ut så som jag vill att den ska se ut, andas ut, in igen osv x20) två gånger om dagen varje dag. Har sagt att jag skulle göra sådana här egentligen ganska enkla hemmaövningar för magen, ett par gånger om dagen varje dag förut. Har hållit på med det i kanske fyra dagar, sedan har jag "glömt bort" det, kommit av mig. Men nu har jag faktiskt gjort övningen två gånger om dagen, tom. upp till 3-4 gånger om dagen någon dag, i snart 1,5 v!   Och, jag vet inte om det är inbillning eller inte (tog tyvärr ingen före bild när jag började med övningen), men jag tycker själv att jag så smått börjat se en skillnad på hur magen ser ut.   



Det bästa med denna övningen är att man kan göra den "när, var och hur" som helst. Man kan göra den ståendes, sittandes och liggandes. Man kan göra den i soffan, sängen, hemma, på jobb. Finns egentligen inga ursäkter till att inte kunna göra den helt enkelt. Perfekt!   


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards