Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Lina - 15 mars 2015 22:12

Ibland slåss jag av känslan att "fasigen vad kroppen är FANTASTISK egentligen!" Min kropp har fått stå ut med kraftig övervikt, jojo-bantning, och två graviditeter som inte var helt enkla. Stooor mage, foglossning, havandeskapsförgiftning, och akuta operationer. Ändå har den burit mig, den har klarat sig igenom allt och återhämtat sig fantastiskt bra.


Sedan har den klarat av att gå från övervikt och år av jojobantning, till att klara av att gå ner nästan 18 kg utan operation, den har klarat av att gå från knäproblem och fotproblem (plattfot) till att klara av att springa över en mil utan att stanna där visserligen knän o fötter gör sig påmind till o från under loppen, men dem HÅLLER, och jag klarar av att fortsätta springa. Den klagar lite tyst under loppen/rundorna, men den klagar inte högljutt på minsta vis, och efteråt dröjer det inte alls lång stund innan den har laddat om och är redo för nya utmaningar.


Kroppen är fantastisk!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards